پس از آنکه انگشتر مورد علاقه خود را انتخاب کردید، باید آن را با لباس و جواهرات خود ست کنید. حتما توجه کرده اید که برخی از جواهرات، با برخی لباس ها زیباترند. شاید نحوه ی ست کردن انگشتر با لباس و زیورآلات دیگر به نظر کار سختی بیاید. اما چندین قاعده ی ساده وجود دارد که به شما در انتخاب انگشتر مناسب برای لباس و مراسم مورد نظرتان کمک می کند. ما در این مقاله، چند روش ساده را برای ست کردن انگشتر مورد بررسی قرار می دهیم. پیشنهاد می کنیم مقاله ی زیر را در خصوص تعیین سایز و خرید انگشتر مناسب مطالعه کنید…
۱ – ست کردن انگشتر طبق رنگ و الگو
انگشتر شما باید با لباستان ست باشد و الگوها و رنگ های آن را هایلایت کند. به علاوه، رنگ انگشتر شما باید با رنگ گردنبند، دستبند، گوشواره و دیگر جواهرات شما یکسان باشد. مثلا اگر از گردنبند و گوشواره نقره استفاده می کنید، نباید انگشترهای طلا را دستتان کنید. انگشتر شما باید با نوع لباس و زیورآلات دیگر همخوانی داشته باشد. مثلا اگر لباستان غیر رسمی ست و جواهراتان هم ساده است، از انگشتر ساده استفاده کنید.
۲ – استفاده از انگشترهای مجلسی و بزرگ
انگشترهای مجلسی درشت، بزرگ تر از انگشترهای معمولی هستند. از اینرو آن ها را همراه انگشترهای دیگر استفاده نکنید.
انگشترهای ازدواج هم جزو انگشترهای مجلسی به شمار می آیند. اما اکثر کسانی که در صنعت مد فعال هستند اعتقاد دارند که می توانید انگشتر ازدواج را همراه با انگشترهای دیگر استفاده کنید. بیشتر انگشترهایی که دارای سنگ های قیمتی هستند، باید با لباس های مجلسی استفاده شوند.
۳ – استفاده از حلقه های ساده
اگر چه حلقه ها غیر رسمی هستند، اما می توان آن را جزو انگشترهای رسمی هم به شمار آورد. می توانید حلقه ها را با انگشترهای دیگر به دست کنید.
همچنین می توانید از این حلقه های ساده با حک اسم بر روی آن یا هر نوع طرحی که قابل حک بر روی حلقه باشد نیز استفاده نمایید. در این صورت می بایست حلقه را به صورت تک و در انگشتی استفاده کنید که بیشتر در معرض دید باشد.
  • این نوع انگشتر ها یا رینگ های ساده توسط گالری گیوی نیز قابل تولید می باشد و بنا به سفارش مشتری دارای طرح های مختلفی است.
  • برای سفارش این نوع حلقه ها می توانید به بخش طراحی گالری گیوی مراجعه نموده و فرم درخواست طراحی را برای ما ارسال نمایید.
  • یکی از طرح های چشمگیر برای حلقه ها که غالبا زوجین از آن استفاده می کنند طرح اثر انگشت زوجین بر روی حلقه هایشان است که به صورت حک اثر انگشت بر روی حلقه ها قابل انجام می باشد.
۴ – استفاده از چندین انگشتر در کنار هم
می توانید بعضی از انگشترها را با هم استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که انگشترهایی که دارای سنگ های قیمتی هستند، نمی توانند همراه با انگشترهای دیگر استفاده شوند. همیشه از چندین انگشتر غیرمجلسی با هم استفاده کنید.
۵ – ایجاد توازن هنگام استفاده از چندین انگشتر در کنار هم
نباید تعداد زیادی از انگشترها را با هم استفاده کنید. به علاوه باید توازن را در هر دو دست خود رعایت کنید. مثلا نمی توانید در یک دست خود سه انگشتر استفاده کنید و در دست دیگر خود هیچ انگشتری استفاده نکنید. به علاوه اگر معمولا از انگشتر استفاده نمی کنید، سعی کنید برای مدتی کار خود را فقط با یک انگشتر آغاز کنید.
اگر به سبک های ساده علاقمندید، می توانید انگشترهای بیشتری را استفاده کنید. مثلا یک حلقه ی نقره ساده در کنار یک انگشتر بندانگشتی ظریف نقره، ترکیب زیبایی را ایجاد می کند.
۶ – استفاده از انگشترهای بزرگ تر
کسانی که به انگشترهای بزرگ تر مثل انگشتر کوکتل علاقه دارند، می توانند آن را به تنهایی یا به همراه زیورآلات بزرگ استفاده کنند. البته می توان از انگشتر بزرگ در کنار یک جواهر کوچک و ظریف هم استفاده کرد.
اگر چه می توانید از چندین فلز مختلف با یکدیگر استفاده کنید، پیشنهاد ما آن است که نهایتا دو رنگ را با هم ترکیب کنید. استفاده از انگشترهای طلای زرد، طلای سفید، رزگلد و نقره به همراه هم کمی توی ذوق می زند.
۷ – انگشتر و شخصیت شما
همیشه انگشتر را مطابق شخصیت خود انتخاب کنید. اگر انسان پرهیجانی هستید، می توانید از انگشترهای بزرگ تر و جذاب تر استفاده کنید. اگر به سبک های ساده علاقه دارید، می توانید از انگشترهای ساده و ظریف استفاده کنید.

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.