استفاده از چند جواهر در کنار یکدیگر در سال های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است. این قضیه به دستبند خلاصه نمی شود و در مورد انگشتر و گردنبند هم صادق است. ست کردن چند دستبند در کنار هم جذاب است و نتایج متنوعی را ایجاد می کند و حالا حالاها از مد نمی افتد. اگر تا الان از چند دستبند به همراه هم استفاده نکرده اید، وقتش است تا دست به کار شوید!
استفاده از چندین النگو در کنار هم چیز جدیدی نیست. اما افرادی که در زمینه ی صنعت مد فعال هستند ثابت کرده اند که این قضیه صرفا به النگو ختم نمی شود. می توانید مثل انگشتر و گردنبند، دستبندهایی از جنس ها و طرح های متفاوت را با هم ترکیب کنید.
شاید از خود بپرسید که آیا استفاده از چند دستبند در کنار هم از قوانین خاصی تبعیت می کند؟ اگر چه برای شروع کار می توانید از یک سری اصول کلی تبعیت کنید، اما رفته رفته هر چقدر در این قضیه باتجربه تر شوید، دستتان بازتر خواهد شد. شاید بتوان گفت که ترکیب چند دستبند با یکدیگر، بیشتر یک کار هنری و ذوقی ست تا یک سری فرمول و قانون.
این مقاله، ایده های اولیه را در اختیار شما قرار می دهد. وقتی باتجربه تر شدید، می توانید خودتان ایده دهید و ترکیب های خلاقانه ای را ایجاد کنید.

با ترکیب های ساده شروع کنید…

اگر تازه به دنیای استفاده از چند دستبند در کنار هم پا گذاشته اید، بهتر است از سه یا چهار دستبند ظریف که در یک یا چند خصیصه با هم مشترک هستند استفاده کنید. مثلا می توانید از چند النگو که دارای عرض و رنگ های مختلف هستند استفاده کنید. یا از زنجیر طلا، کاف طلا و النگوی طلا در کنار هم استفاده کنید. قبل از اینکه این کار را روی هر دو دست خود انجام دهید، صرفا روی یک دست کار کنید. شاید بتوان به ساعت مچی هم به چشم دستبند نگاه کرد. از اینرو می توانید این کار را با ساعت مچی خود شروع کنید و دستبندهایی را که با آن ست می شوند یکی یکی اضافه کنید.
یک راهکار دیگر آن است که ابتدا النگوهای ظریف و ساده را که با هم همخوانی دارند ست کنید و سپس دستبندهایی را که به آن ها می خورند دستتان کنید.

ترکیب های حرفه ای تر

هنگام ست کردن چند دستبند در کنار هم، خود را محدود نکنید. در واقع بهترین ست ها زمانی ایجاد می شوند که قوه ی تخیل خود را آزاد بگذارید. هیچ ایرادی ندارد که از یک دستبند طلای سفید در کنار دستبند طلای زرد استفاده کنید. یا یک دستبند کاف ضخیم و بزرگ را کنار چند زنجیر قرار دهید. می توانید دستبندهای مهره ای را با النگوهای ساده ست کنید. هنوز راضی نشده اید؟ از دستبندهای سیلیکونی در کنار دستبندهای مدرن فلزی استفاده کنید.

چه تعداد دستبند را کنار هم قرار دهیم؟

به طور کلی، اگر از چندین دستبند استفاده می کنید، باید جواهرات دیگر مثل انگشترهای سنگین را درآورید تا وزن زیاد آن ها دستتان را خسته نکند. یا اگر از دستبندها در هر دو دست خود استفاده می کنید، همان تعداد دستبند را استفاده کنید که قبلا در یک دست خود مورد استفاده قرار می دادید. وقتی از چندین دستبند با هم استفاده می کنید، یک لباس تک رنگ بپوشید.
هنگام ست کردن دستبندها با هم، باید مراسم و محل مورد نظر را هم مد نظر قرار دهید. احتمالا نمی خواهید در محل کار، صدای دستبندهایتان را که مدام به هم برخورد می کنند درآورید! ظاهر شما باید با موقعیتی که در آن هستید همخوانی داشته باشد. به خاطر داشته باشید که استفاده از چند دستبند در کنار همدیگر برای همه ی موقعیت ها مناسب نیست.
استفاده از دستبندها در کنار هم به شما اجازه می دهد تا به دستبندهای قدیمی خود جان تازه ای دهید و ظاهرتان را روزانه تغییر دهید. پس وقت را تلف نکنید و به سراغ دستبندهای خود بروید!

خرید دستبند…

اکنون که با نحوه ی ست کردن چندین دستبند در کنار یکدیگر آشنا شده اید، نوبت به خرید دستبند فرا می رسد.
دستبندهای گالری گیوی از بهترین سنگ های خارجی انتخاب و به کشور وارد می شوند. جنس این دستبندها، نقره یا طلا بنا به درخواست شما میتواند باشد و سه مرتبه با طلا یا پلاتین آبکاری شده است. این دستبندها ضد حساسیت هستند و دوام بسیار بالایی دارند. برای مشاهده و خرید دستبندهای گالری گیوی ، به بخش دستبندهای گالری گیوی مراجعه کنید.
شما در این بخش می توانید انواع دستبند های دست ساز ما با سنگ انتخابی خود را انتخاب فرموده و سپس ثبت سفارش کنید و در اسرع وقت دستبند ساخته شده خود را درب منزل تحویل بگیرید…
گالری گیوی این امکان را نیز برای شما فراهم نموده است تا بتوانید از طریق تماس تلفنی و با استفاده از نرم افزار های پیام رسان بتوانید طرح دلخواه دستبند خود را برای ما فرستاده تا پس از طراحی و ساخت آن بتوانید هر آنچه را که در ذهن دارید بر روی دستان خود به تماشا بنشینید…
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.