گوشواره های لاله گوش بسیار متنوع هستند و در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. می توانید گوشواره لاله گوش را به تنهایی یا همراه با گوشواره های دیگر استفاده کنید، اگر می خواهید گوشواره لاله گوش را همراه با گوشواره های دیگر استفاده کنید، باید از قوانین خاصی پیروی کنید تا ترکیب آن ها توی ذوق نزند. در این مقاله، نحوه ی قرار دادن گوشواره روی گوش و ست کردن انواع گوشواره لاله گوش با گوشواره های دیگر را توضیح می دهیم.
نحوه قرار دادن و تنظیم کردن گوشواره لاله گوش
ابتدا قسمت نوک تیز بلند و منحنی وار گوشواره لاله گوش را داخل سوراخ گوش کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که کل این قسمت داخل سوراخ گوش شود و از سمت دیگر بیرون بیاید.
پس از آنکه قسمت بلند و نوک تیز گوشواره را به طور کامل داخل کردید، گوشواره را بچرخانید تا جهت دلخواه و مورد نظر شما به دست آید. قسمتی که داخل گوش کرده اید باید پشت لاله ی گوش و قسمتی که دیده می شود روی لاله گوش قرار گیرد.
به کمک انگشت سبابه و شست، گوشواره را با یک فشار ساده در جای خود محکم کنید. گوشواره باید در جای خود محکم باشد، اما نباید گوش شما را اذیت کند.
آشنایی با انواع گوشواره لاله گوش و نحوه ست کردن آن ها
می توانید یک گوشواره لاله گوش بزرگ را به تنهایی استفاده کنید. برای اینکه جواهرات شما توی ذوق نزنند، جواهرات دیگر شما باید ساده باشند. مثلا می توانید یک گوشواره لاله گوش بزرگ را که جلب توجه می کند با یک انگشتر ساده ست کنید.
یک روش دیگر آن است که از یک گوشواره لاله گوش با ظاهر منحصر به فرد استفاده کنید. مثلا می توانید از یک گوشواره ی صورت فلکی یا مار استفاده کنید.
بعضی از گوشواره های لاله ی گوش طوری طراحی شده اند که انگار چند گوشواره استفاده کرده اید. این گوشواره ها از یک، دو یا سه تکه تشکیل شده اند.
اگر به گوشواره های ساده ی لاله گوش علاقه دارید، می توانید از یک گوشواره لاله گوش ساده به همراه یک گوشواره میخی که روی غضروف گوش قرار می گیرد استفاده کنید. در اینصورت از یک گوشواره لاله گوش ساده ی نقره یا طلا (یا گوشواره هایی که با طلا، طلای سفید یا پلاتین آبکاری شده اند) فقط روی یک گوشتان استفاده کنید. ظاهر گوشواره میخی که استفاده می کنید باید با ظاهر گوشواره لاله گوش همخوانی داشته باشد.
اگر می خواهید در هر دو گوش خود از گوشواره استفاده کنید، می توانید از یک گوشواره لاله گوش در یک گوش و از یک گوشواره میخی ساده که با گوشواره لاله گوشتان متناسب است در گوش دیگر استفاده کنید. مثلا اگر گوشواره لاله گوش شما دارای مروارید است، گوشواره میخی شما هم باید مروارید باشد.
اگر می خواهید از چند گوشواره در کنار هم استفاده کنید، مطمین شوید که نزدیک به هم قرار ندارند. مثلا می توانید از یک گوشواره لاله گوش که پایین گوش قرار گرفته به هم دو گوشواره که بالای گوشتان قرار می گیرند استفاده کنید.
لباس های یقه اسکی، توجه بیننده را به چانه جلب می کنند و جذابیت گوشواره لاله گوش را دوچندان می کنند. می توانید از یک گوشواره ساده لاله گوش طلا یا نقره به همراه یقه اسکی مشکی یا آبی استفاده کنید.
خرید گوشواره لاله گوش
اکنون که با انواع گوشواره های لاله گوش و نحوه استفاده و ست کردن آن ها آشنا شده اید، نوبت به خرید می رسد. گوشواره های طلا یا نقره بادوام هستند و عموما ایجاد حساسیت نمی کنند. اما هنگام خرید زیورآلات، باید گوشواره هایی را انتخاب کنید که بادوام و ضدحساسیت باشند.
برای انتخاب طرح گوشواره های لاله گوش راه های زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها ساخت این نوع گوشواره ها متناسب با شخصیت و سلیقه و طرح خاص شماست.
طرحی خاص که مشابه آن را در هیچ جا ندیده باشید و تکراری نباشد . شمار را خاص جلوه دهد و نظرها را به خود جلب کند.
برای این کار میتوانید به بخش طراحی پلاک های خاص در وبسایت ما مراجعه نمایید.
طرح هایی که بنا به سفارش شما و مختص شما به صورت پلاک اسم و با برش لیزری بسیار دقیق ساخته می شوند. در حقیقت تخصص گالری گیوی ساخت انواع پلاک های اسم دست ساز و لیزری، ساخت انواع پلاک ها از جنس نقره ، برنج و طلا می باشد.
این نوع ساخت پلاک اسم یا ساخت پلاک طرح خاص با واژه های زیر در محیط مجازی قابل سرچ و در دسترس می باشد :
  • اره کاری اسم٬ اره کاری طلا٬ اره کاری نقره٬ اسم ٬ برش پلاک استیل٬ برش پلاک اسم٬ پلاک اسم استیل  پلاک اسم طلا٬ پلاک اسم نقره٬ گردنبند اسم٬ گردنبند نقره٬ لیز٬ لیزر استیل٬ لیزر اسم٬ لیزر پلاک اسم٬ لیزر طلا٬ لیزر نقره٬ مدال نقره ،لیزر برنج ، لیزر اسم برنج ، برش لیزری ، برش لیزری اسم
پس حتما پس از بازدید از بخش طراحی پلاک های اسم و طراحی پلاک های طرح خاص سری هم به فروشگاه گالری گیوی بزنید.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.